onsdag 11 november 2015

Förstorningar



 

Sitter och kollar vilka bilder jag vill förstora till vardagsrummet. Så svårt! Få göra så att jag sparar alla "kandidater" i en speciell mapp och så får man sedan bestämma vilka som ska bort. 
Och ska man ha svartvitt eller färg?! Om man bara kollar på dessa två så är den svartvita på Rasmus mycket finare i "färgen" än den på Ebba, men så har jag inte gjort om dem i samma program heller (bilden på Ebba går inte att öppna i just det programmet av någon konstig anledning). Ska de vara svartvita så satsar jag nog på att justera färgen på alla bilderna på samma ställe och med samma inställningar så de blir lika... Eller så är det ljuset helt enkelt. Det är ju svårare att fixa till nu i efterhand. 

R o R är i väg till skogen just nu (Jag och barnen är lediga på onsdagar och R hade en kort dag på jobbet) och jag ska passa på att städa nu när Ebba sover. Får väl se hur långt jag hinner! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar