fredag 2 oktober 2015

Oktober

I måndags blev Ebba 18 månader och firade det genom att göra sin första riktiga dag på förskolan. Tiden har gått så otroligt fort och jag kan inte riktigt förstå att hon redan är. Rasmus
däremot är överlycklig då han verkligen längtat efter att lillasyster ska börja å blåsippan. Jag tror han började vänta på detta när hon var bara några veckor :-)

I övrigt rullat tiden på som vanligt. Jag jobbar 50% för tillfället och resterande tid är jag hemma och gör färdigt (det är iallafall det som är tanken) lite rester jag har i skolan. Planen är att beta av dessa nu under oktober för att sedan koncentrera mig på jobbet och sedan nästa höst läsa den allra sista kursen jag har kvar i min utbildning. Däremellan gör vi så gott vi kan för att hinna med allt vi vill men lyckas sällan med just det, men vi gör så gott vi kan och så länge det inte är tiden med baren som blir bort prioriterad får det vara ok.

I eftermiddag ska vi hämta hem hästarna som haft en extra långt sommarlov i Håbol. Ska bli mysigt att få hem dem även om det innebär att jag måste upp ännu tidigare på mornarna.

Bilden är från fjällturen för några veckor sedan. Önska man oftare hade möjligheten att åka i väg så!

1 kommentar:

  1. Jag älskar fjällen, det hade varit perfekt med fjäll där jag bor.

    SvaraRadera