torsdag 18 juni 2015

Tiden går

I morrn är det midsommar, IGEN! Denna gången firar vi den utan Robert som är ute på jobb (insåg precis att han varit ute på jobb varje gång jag skrivit det sista..) Regna lär det väl göra också men helt ärligt, det finns värre saker än regn och kyla! 

Sist jag skrev här hade Ebba precis fyllt ett år. Känns som nyss men ändå så länge sedan. Sedan dess har vi varit en vecka på gran canaria. En helt underbar vecka som jag önskade inte skulle ta slut. Ebba som innan varvade 50/50 mellan krypa och gå började gå på riktigt därnere. Jag har läst en kurs på högskolanoch håller just nu tummarna för att tentan gick vägen och så har jag fått ett jobb. Ja, sedär. Ibland ska man ha lite tur! Sedan slutet på maj jobbar jag 2 dagar i veckan. Ebba är då hemma med mormor eller farmor o farfar. Lagom start på arbetslivet efter mammaledighet helt klart! 

Nu ska jag göra mig redo för sängen. Sömn är fortfarande lite av en bristvara här (och ändå sitter jag uppe så här sent?! Ghhaaa!) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar