onsdag 8 oktober 2014

oktober

Å så var det redan oktober! Jag slutar liksom aldrig förvånas över hur fort tiden går...

Eftersom det var ett tag sedan jag skrev har det ju såklart hänt en hel del! Det där med att rulla runt var stora grejen efter att jag skrev sist. Till en början var det bara från rygg till mage hon hade kläm på vilket gjorde att hon rullade runt på mage, låg där en stund och tröttnade sedan. Men då kunde hon inte rulla tillbaka utan "ropade" på mig för att jag skulle komma och vända henne. Det gjorde jag såklart men det hjälpte ju inte, hon rullade nämligen tillbaka direkt igen!
När hon har runt 5 månader så började hon sitta med lite stöd och vid ungefär 6 månader så kunde hon mer eller mindre sitta helt själv, lilla tösen!
Två tänder har hon fått också!

Andra veckan i september var vi uppe hos Simon o Sofie och jagade ripa. Mormor och Morfar hade vi med upp denna gången så det var en riktig familjesemester.
Två nätter hyrde vi stugor uppe på fjället och det var så klart helt fantastiskt fint!


När jag sitter och kollar på bilderna så vill jag tillbaka! Jag vill åka igen. Nu! Men den som väntar på nåt gott...

Nu tror jag Ebbsan håller på att vakna så jag ska passa på att starta en tvätt innan hon vaknar helt. Bäst att sätta fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar