onsdag 20 augusti 2014

Låsa eller inte låsa

Skriver ju inte här allt för ofta just nu.. Egentligen vill jag göra det då det är väldigt kul att kunna gå tillbaka och kolla. Nu det sista har jag kikat bakåt på tiden när Rasmus var i Ebbas ålder och jag tänker att denna tid kan vara rolig att kunna gå tillbaka till längre fram. Lite som en digital dagbok med bilder. En dagbok som absolut inte måste vara helt privat men jag kanske vill veta lite mer vilka som läser.. Har därför funderat på att sätta lösenord på bloggen, eller hur man nu löser det på en blogspot-blogg. Det kommer nog inte ske nu direkt (eller kanske inte alls) men jag fortsätter fundera och är det någon som i så fall vill kunna fortsätta läsa så får ni gärna höra av er.
Tror jag vet på ett ungefär vilka det är som läser och det är inte jätte många men det är just det att vem som helst faktiskt kan klicka in som jag inte vet om jag längre tycker känns rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar