tisdag 24 juni 2014

Snart sommarlov!

Denna och nästa vecka så går Rasmus på dagis som "vanligt" innan det är dags för sommarlov. 
Tänkte jag skulle se till att komma i gång med promenader under de två veckorna som är kvar. Det var alldeles för länge sedan nu och jag har sjukt dålig kondition just nu. Tveksamt om man ens kan kalla det för kondition. Jag menar, jag var nog lika trött efter dagens promenad (som inte ens var lång!) som efter att jag sprang en mil förra sommaren. Ni vet så där trött man är efter första springturen på väldigt länge, så trött att man aldrig någonsin vill ut och springa igen. Typ så trött kände jag mig ett tag. Jag tänker att jag kanske kan skylla lite på att vagnen faktiskt gör ganska stor skillnad .. Men ne, helt ärligt. Min kondition måste bättras på! Nästa promenad får bli i morgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar