söndag 8 juni 2014

Mitt i natten

Det har gått en massa veckor sedan jag skrev något här sist och så är det mitt i natten jag lyckas få till ett inlägg...

Ebba har i allafall hunnit bli 10 veckor! Galet vad fort tiden går. Nästa helg är det redan dags för dop! Håller tummarna för fint väder. 

Under de veckor som gått har vi (jag och barnen) även hunnit vara ensamma i tre veckor när Robert var ute på jobb. Den där tredje och sista veckan var nog i längsta laget egentligen men vi klarade oss bra här hemma och prata med pappa/Robert kunde vi göra varje dag :-) Nu får vi vänta och se när nästa tur blir. Man vet ju aldrig riktgt hur det blir med det där. Det vi vet är att det inte blir närmast veckan nu i allafall. 

Nu ska jag se om Ebba kan tänka sig att sova i vaggan en stund så även jag får sova :-) I morrn ska Rasmus på kalas, Robert ska kolla jobb (tror jag iaf) och jag ska städa. Det behövs nu kan man väl säga och lika bra att få det gjort i morgon för sedan får det bli fokus på dop veckan som kommer! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar