torsdag 13 mars 2014

våren på besök!

Tiden går fort och det är redan 1 månade sedan jag skrev något här sist. Jag önska verkligen att jag fick rutin på att skriva lite oftare då det är väldigt kul att kunna gå tillbaka och kolla på. Vi får väl se om det blir bättring längre fram.

Sedan sist har det egentligen inte hänt så mycket samtidigt som tiden gått fort. Allra "störst" är nog att Rasmus fyllt hela 4 år! och vi har haft både släktkalas och barnkalas. Fullt upp med andra ord men helt klart värt det då man såg lång väg på Rasmus hur nöjd han var.

Skolan står ganska still vilket beror på att jag väntar på feedback från min handledare om ändringar vi gjort. Handledaren verkar dock ha annat för sig och är inte direkt snabb med svaren längre. Hade som mål att vara klar med uppsatsen innan mammaledigheten men är just nu glad bara det någon gång blir klart... Det löser sig nog.

14 dagar till BF i dag vilket lika gärna kan vara 28 dagar. Hoppas dock inte det behöver bli allt för många dagars övertid. Extra "jobbigt" är det nu när det är så fint väder ute! Vill bara ut och gå långa promenader med vovvarna och rida men min foglossning tillåter inte riktigt det. Men den som väntar på nåt gott...!

I barnrummet går det framåt och det är inte så jätte mycket kvar. Tänk att jag har världens bästa pappa som gjort allt jobb där inne helt själv! Hoppas dock att jag ska kunna hjälpa till att måla lite på väggarna i alla fall. 

Och det här med bilder. Har inte lagt över från kameran på ett tag så det finns inte så mycket nytt att visa. Sen har kameran haft lite semester. Men som med så mycket annat så har lusten till att ta fram kameran mer blivit större nu när det är så fint väder :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar