torsdag 13 mars 2014

Hoppas hoppas!

Bara för att jag skrev tidigare att det gick trögt med uppsatsen så fick vi/jag i dag svar från handledaren. Ett mer positivt sådant än jag hade vågat hoppats på. Nästan för positivt. Men det gjorde att jag fick mer lust och motivation att pilla lite med den så här på eftermiddagen och det är just det jag sitter med nu. Sånt som jag anser behöver fixas till även om det enligt handledaren inte verkade behövas. Som jag förstod det så kan vi sedan skicka in den till examinatorn och se vad han säger. Det verkar just nu lite för bra för att vara sant, tänk om den verkligen snart är helt godkänd och klar! Även om det visar sig vara mer jobb kvar på den så tänker jag i alla fall glädjas åt det just nu!

Två inlägg på en dag, inte illa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar