lördag 15 februari 2014

Det rullar på

Tiden går just nu väldigt fort. Nästan lite extra fort tycker jag.
Jag har väl inte riktigt fått saker gjort i den ordning jag tänkt och planerat men äsch, det löser sig nog. Kontoret är i alla fall ner flyttat nu och förutom lite små saker så är det helt klar! Har även lyckats röja och få ordning på lite annat vi haft nere i källaren och i dag var pappa här och målade taket i det blivande barnrummet första gången. Ja, ni hör nu. Det går framåt!

Kommande vecka så blir det städ och bak som står i fokus. Vi har ju nämligen snart en 4-åring här hemma och nästa helg vankas det kalas! Helgen efter det blir det kalas igen men barnkalas den gången. Hade tänkt skicka ut inbjudningar redan under denna veckan men hittade inga bra inbjudningskort i Bengtsfors. Detta ska fixas på måndag och så hoppas vi att inte alla kompisar planerat in annat den dagen vi bestämt. Det vore ju himla tråkigt om det inte var någon som kunde komma...

Måste ta tag i det sista på uppsatsen också och de där kompletteringarna i metod-kursen. Det får nog också bli till veckan. Måste ju ändå sitta ner och vila någon gång och då kan jag ju lika gärna göra lite nytta istället för att slösurfa. Kan ju försöka i alla fall.

Nu ska jag i alla fall hänga lite tvätt så här på en lördag kväll sedan tänker jag ta kvällen (dvs sova!). I morgon blir det mer hemma fix!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar