måndag 6 januari 2014

Vardag

I morrn börjar vardagen igen. Nästan en månad har vi haft Jullov. Ja, inte helt ledigt för min del då men mycket mer ledigt än jag från början tänkt. Jätte skönt men nu känns det lite extra tungt att behöva komma igång med skolan igen imorrn. Men det är lite av en slutspurt nu. Den 29:e ska examensarbetet redovisas och efter det är det förhoppningsvis så gott som klart! Har lite andra kompletteringar att ta tag i sedan under februari men i jämförelse med det sista i ex-arbetet och redovisningen *nervös* av ex-arbetet känns de som bagateller. Bara ex-arbetet blir godkännt kommer det andra att lösa sig. 

Förövrigt är det idag 80 dagar kvar till 27:e mars. Och nej, jag har inte räknat. Riktigt så tråkigt har jag inte men det stod i min app:-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar