måndag 27 januari 2014

Redovisning

I morrn är det dags. Då åker jag upp till Gävle för att på onsdag redovisa examensarbetet. Det ska bli skönt att få det gjort men mest av allt längtar jag tills på torsdag när jag är hemma igen (kommer hem på onsdag men sent på kvällen så det räknas inte) Vad det gäller själva presentationen så har vi fortfarande ganska mycket jobb kvar kring den.. Det har (som med det mesta denna terminen) varit ganska rörig och vi vet inte riktigt om vi ska presentera vårt eget arbete eller arbetet vi opponerar på. Eller båda? Ska försöka, eller jag ska rättare sagt fortsätta läsa igenom uppsatsen vi ska opponera på och komma på något som är bra att påpeka sen ska det sista packas och matsäck ska göras.

På eftermiddagen i dag så har vi även varit på första föräldragruppsträffen. Kul att se vilka mer det är som ska ha tillökning ungefär samtidigt =) Mycket större grupp nu också än sist gång då vi har 3(?) par.. Två måndagar till är det kvar sedan är det väl mammagrupp när bebisarna är ute gissar jag.

Nej, bäst jag fortsätter att läsa så jag kan ta tag i den sista packningen sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar