tisdag 28 januari 2014

På tåget

Nu sitter jag på tåget på väg till Gävle. Första stoppet är Stockholm där jag även får vänta i ungefär en timme innan nästa tåg går vidare. Har ni tänkt på att det är ganska tråkigt att åka tåg?! Typ jätte tråkigt... Borde fortsätta läsa på uppsatsen men funderar även på om jag skulle kolla på nån film eller läsa bok kanske? Jag får nog fortsätta försöka låtsas att jag är den där flitiga studenten och börja med uppsatsen och ta bok eller film sedan.

Hittade denna sida förut också när jag surfade runt lite: http://www.amvina.se/skiphop/woodentoys.aspx
Jätte fina träleksaker. Mycket annat roligt till barn också men just dessa träleksaker blev jag lite förtjust i. Lite för mycket bebis för Rasmus men tänker att det är bra framtida presenter till bebisen :-)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar