måndag 13 januari 2014

Måndag

Måndag och ny vecka. Blir inte måndagarna fler och fler? och kommer de inte oftare och oftare?
Skickade för en stund sedan sista versionen av uppsatsen till killen jag skriver med. Han skulle fixa lite med innehållsförteckning och sedan skicka in. Vi har fortfarande mycket kvar men just nu så finns det inte så mycket jag kan göra. Väntar på att få feedback från handledaren angående det sista jag skrivit och fram tills jag fått det så väntar jag.
Om jag vore riktigt flitig så skulle jag kunna börja på någon av de kompletteringar jag har men hallå, förstår ni hur tråkigt det är. Sen tycker jag nog att jag förtjänar en ledig eftermiddag efter helgen som varit. Det kommer nog blir många skrivmaraton de kommande två veckorna. En ledig eftermiddag som innebär tvätt, disk, plock och städning... Men det kan ju vara rätt "skönt" att få plocka med sånt ibland också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar