måndag 20 januari 2014

1,5 vecka

Ny vecka, igen! Detta är sista veckan på väldigt länge som Rasmus går full tid på dagis. Nästa vecka är det mån-ons som gäller och sedan är det 15 h /vecka.
Det känns ju hel skumt! Men tänk vilken lyx att få ha honom så mycket hemma med mig! Älskade gossen :-)

Men det innebär även att det är dags för mig att boka boende och tågbiljetter för nästa vecka. Hoppas nu det hotell jag tittat ut fortfarande har lediga rum! Men det är väl knappast högsäsong nu så det borde nog inte vara någon fara. Önskar dock att jag kunde skruva fram tiden till nästa torsdag när allt är över. Ja, nästan i alla fall. Vi kommer högst troligt ha kompletteringar att fixa efter redovisningen men det känns just nu helt ok.

Nu ska jag sätta fart med de justeringar i den teoretiska referensramen som ska göras (och vara klara idag) Extra effektiv måste jag vara i dag också eftersom helgen varit sådär, förkylningar verkar ha en tendens att komma när de är som minst välkomna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar