onsdag 13 november 2013

onsdag mitt i veckan

I måndagskväll trodde jag det var tisdag, igår trodde jag det var onsdag, i morse trodde jag det var torsdag och för en liten stund sedan trodde jag det var tisdag. Det är inte lätt att ha koll!

Om en timme är det dags för dugga i metodkursen jag läser. Jag hatar metodkursen. Den är sjukt tråkigt och jobbig och att då sitta och bara läsa läsa läsa i en bok är typ ungefär omöjligt. I alla fall om man heter Emma och rör bort det mesta. Som t ex motivationen till att sitta med skolan. Men nej, det håller inte. Om 2 månader så ska examensarbetet (och även det jag har kvar i metodkursen) vara klart och godkänt! och då är skolan över för denna gången. Ska bli såå skönt och fram tills dess ska jag försöka bita ihop så gott det går (samtidigt som jag önskar lite att det var typ matte eller nåt liknande som jag läste istället.)

Nu ska jag ladda det sista inför duggan och längta lite efter kex med brie ost....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar