onsdag 4 september 2013

Seg startad

Satt i går kväll och försökte skriva på första inlämningen i Metodkursen men det gick trögt. När jag väl började läsa i kurslitteraturen blev jag mest förvirrad och förstod inte riktigt vad det är de vill ha. Skrev ett mail till läraren och hoppas på ett bra svar. Fram tills dess så ska jag googla på ett special issue och vänta med att skriva. Måste även lägga upp en plan. En plan för hur jag ska prioritera och när jag ska ha som mål att vara klar med olika uppgifter och när jag ska ha läst vissa kapitel. Just nu är jag mest lite överallt och gör det som är mest bråttom. Funkar inte riktigt i längden...

Nej nu är det dags att ta tag i det på riktigt igen. Har en föreläsning att lyssna på också!

Några bilder från Astrid Lindgrens Värld.

 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar