onsdag 18 september 2013

Hemtenta!

Det rullar på för fullt här just nu och det senaste så har det varit lite överfullt i kalendern skulle man kunna säga...

Helgen 6-7 sept var jag med tre härliga tjejer i Stockholm och sprang tjejmilen, det ni! Sedan var det hem och försöka hinna med så mycket som möjligt i skolan (vilket såklart gick sådär eftersom det alltid måste strula, vi har t ex inte fått klartecken att fortsätta med vårt val av ämne till examensarbetet än och nästa vecka ska nästa del lämnas in! Nu verkar dessutom handledaren ha gått upp i rök....) och packa om för på tisdag kväll förra veckan styrde vi bilen till Voullerim där vi skulle hälsa på S och S och jaga lite ripa.
Det blev två dagar på fjället och Rasmus imponerade genom att vara med och gå själv hela dagarna! Vår duktiga gosse! Mest spännande tyckte han det var på lördagen då vi åkte helikopter ut till fjället (väldigt smidigt att inte behöva gå så långt!)
En jätte härlig tur hade vi i alla fall och natten till i går kom vi hem igen.

 
 

Nu är det nya tag med hemtenta ons-fre. En hemtenta som jag inte har vetat riktigt hur jag ska förbereda mig inför så detta kan bli spännande... Skolan är just nu spännande. Spännande på så sätt att det ska bli intressant att se hur jag ska få ihop detta.
Bäst jag sätter fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar