tisdag 3 september 2013

Fullt fart

Har precis suttit och sammanställt alla inlämningar och tenor för kurserna nu i höst. Tentor är det i och för sig bara 2 stycken men inlämningarna är desto fler. 1 varje vecka hela september och oktober rättare sagt. Så nu vet jag var jag ska göra i höst. Vet inte riktigt i vilken ändå jag ska börja... En bra ände kanske vore att komma på vad examensarbete ska handla om. Kan redan känna stressen komma smygande men tror det är för att jag inte fått böckerna ännu och därför inte riktigt kommit i gång. Men jag räknar med att de kommer i dag och fram tills dess så ska jag söka information på nätet för första inlämningen.

I söndags var vi på monster race. Det blev en heldag och jag är ganska säker på att den uppskattades av Rasmus. Mest uppskattat tror jag var att han fick en autograf av killen som kör "Thor", skriven på en bild av just "Thor". Den sitter ju på hans anslagstavla och när han tittar på den säger han stolt Han som skrev här, det är han som kör... Lycka för en 3,5 åring :-)


 
Hade såklart ingen bild på just Thor (ja, förutom den som hänger på anslagstavlan då) men på två bilar (kan man egentligen kalla dem för bilar??) från mellanklassen, tror jag. Tror även det var killen i den svarta bilen som vann den klassen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar