torsdag 5 september 2013

Äntligen

Nu har vi äntligen bestämt vad vi ska skriva vårt examensarbete om, yey! (och så håller vi tummarna för att vi inte får avslag på det när vi presenterar det, tydligen flera som fått det...)
Vi ska skriva om något så spännande som hur särskilda fenomen hanteras vid upprättande av kassaflödesanalyser... Tror det kommer bli bra!
Sen måste jag säga att det är lite komiskt att den handlare vi har bor i Mellerud och egentligen jobbar i Karlstad.

Vad som inte är riktigt lika bra är att jag fortfarande inte har något bra ämne att skriva om till första inlämningen i metodkursen. Börjar bli hög tid att komma på det nu så jag kan skriva ut artiklar och börja läsa lite för jag tänkte jag kanske skulle hinner med att rida i dag. Och packa. Åker ju till Stockholm en snabb sväng i morgon. Just packningen är väl kanske inte så bråttom med än eftersom jag måste tvätta först...

Mycket skolprat nu men det är mycket skola i skallen på mig just nu. Typ 150% skola just nu.

1 kommentar:

  1. Haha nej det är ju enormt mycket man kan göra, önskar jag vore duktigare också men det kommer lite och lite ju mer man håller på och testar sig fram :D

    SvaraRadera