torsdag 15 augusti 2013

Två veckor

I morgon har det gått två veckor sedan vi körde Robert till flygplatsen och fram tills i går kväll så trodde vi att det skulle dröja ytterligare 5 dagar innan han skulle komma hem. Men redan i morgon (ja så länge det inte blir förseningar mm med flyg och så då, man vet ju aldrig med det där...) är det dags för mig och Rasmus att åka till flygplatsen och hämta honom! Hoppas bara att jag kommer ihåg vägen nu, så vi inte kör vilse nånstans utanför Oslo... 

Nu ska vi bara få denna dagen att gå, vilket säkert inte kommer vara några problem då vi faktiskt har lite planer i dag. 

Men jag tror vi börjar med soffmys framför Nicke nyfiken och en "apkul jul". Vi har sett den så många gånger nu att Rasmus kan replikerna och har börjat "spela" vissa scener och säger till mig vad jag ska säga och göra...
       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar