tisdag 6 augusti 2013

Tillbaka till verkligheten.

Sista dagen på sommarlovet i dag. I morrn är det dags för dagis för Rasmus och själv ska jag sitta och plugga. Just denna tenta är jag inte jätte motiverad att plugga till men det får bli en bra mjukstart inför hösten. 
Fast när jag tänker efter så gillar jag inte mjukstarter, det hade faktiskt varit mycket bättre att vara ledig ett par veckor till. Vi har liksom kommit in i den där härliga semesterlunken och eftersom jag är lite mjukis så tycker jag det känns lite jobbigt att Rasmus ska tillbaka till dagis, han ska ju börja på den "stora" avdelningen nu med nya fröknar. Det kommer helt säkert att bli bra bara han kommit in i det men jag räknar med att det kan bli lite jobbigt i början. Önska han för alltid kunde vara mindre och gå nere på blåsippan... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar