fredag 30 augusti 2013

Ny dator

I går "fick" jag äntligen en ny dator. Med tanke på att skolan börjat nu så var det verkligen på tiden. Så i går och i dag har jag installerat och fixat för att få ordning på det jag vill och fört över och sparat lite dokument, än så länge är jag jätte nöjd och att ha en dator som är snabb och som man faktiskt kan ha flera fönster uppe samtidigt på känns som lyx!
I eftermiddag eller någon dag i helgen ska jag ladda över bilder från kameran också och så hoppas vi att detta funkar smärtfritt och går snabbare än tidigare! Då kanske det till och med kommer vara lite kul att föra över bilderna...

Fick förut en bekräftelse på att mina böcker är skickade nu också, woho, och vad som är ännu bättre är att inlämningen som ska vara inne om 1,5 vecka inte var på engelska trots allt. Den som skulle skrivas på engelska skulle inte lämnas in förens i mitten på oktober (och visserligen vara 10-12 sidor men ändå) så då kan vi skjuta på det problemet liiite till i alla fall.
Nu hoppas vi bara att det löser sig med skrivpartner till examensarbetet också så jag slipper skriva själv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar