fredag 9 augusti 2013

Glasskiosken

I går efter dagis åkte vi vill glasskiosken (skåpakiosken) och köpte mat. Så i dag när jag hämtade på dagis kom vi inte längre än halvvägs upp för "skolbacken" innan Rasmus sa "Mamma, jag är hungrig. Jag vill åka till glasskiosken och köpa mat!" Undrar hur många gånger jag kommer få höra det i fortsättningen. Förhoppningsvis glömmer han bort det över helgen. Istället fick det bli korv och bröd här hemma, efter lite protester för fel korvbröd (vi hade bara grova korvbröd och han skulle ha ett vitt bröd inte svart! Haha) så tror jag nog det gick lika bra som glasskiosken. 

1 kommentar:

  1. Ja kanske han är det? Känns som han får mer och mer från pappa även fast han iallafall har liiite mer från mamma än sin syster :D

    Kram och tack snälla!

    SvaraRadera