tisdag 30 juli 2013

Nöjd, förväntansfull och lite saknad.

Samtidigt som jag njuter av sommaren och ledigheten (vill aldrig att sommaren ska ta slut!) så är jag motiverad och förväntansfull inför hösten och skolan! Men med jämna mellanrum kommer en släng av saknad. Saknad av mina underbara, före detta, kollegor. Saknad av det jobb jag hade och trivdes så med men som inte längre finns kvar. Just den typen av jobb finns det fler (helt säkert lika bra) men det var liksom hela det där paketet som gjorde mitt jobb till det det var som jag trivdes så bra med, allt runt omkring... Jag brukar alltid säga inget ont utan det har nåt gott med sig och det har Robert påpekat för mig de gånger jag tyckt det varit lite extra tråkigt. Och visst, jag tror nog att detta kommer lösa sig jätte bra oxå men kan ändå inte låta bli att bli lite bitter/ledsen lite då och då. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar