fredag 5 juli 2013

Helg igen!

Eftersom det bara blev en sisådär 2 h sömn för Robert i natt så somnade han samtidgt som Rasmus i kväll. Han somnade dock på soffan istället för sängen. Borde jag kanske väcka honom nu så han kommer in i sängen istället? Äsch, jag väntar tills jag går och lägger mig (vilket jag snart borde göra) så har jag i allafall lite sällskap :-) 
Eftersom de båda somnade strax efter 20 så tog jag med mig Zacko utför att träna lite apport. Det går bättre och bättre men det känns som om i har lång väg kvar vilket gör mig lite stressad. Vill ju gå prov och vill ju klara dem!

Jaja, fredag kväll. I morrn är det helg och denna helgen är, som så ofta annars, fullbokad. I morrn är det grillkväll i Håbol och på söndag åker vi till Uddevalla/Lysekil för att gå på Gyllene Tider. Fullt upp med andra ord! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar