tisdag 11 juni 2013

Oh no!

Trodde för en stund att det var juli, oh no! Jag har helt missat min systers födelsedag! Fast nej, det är ju juni. Flera daaagar kvar. Det är lugnt... (Borde jag lägga in en påminnelse i telefonen kanske?) 
Här kunde jag ens tro att det var juli? Det hade ju inneburit att jag inte skulle jobba i morgon och det är jag fullt medveten om att jag ska. Har alldeles för mycket att göra och om det inte vore för det så vem glömmer bort dagen då de ska skriva på avtal om uppsägning? I morrn är det alltså dags, kommer kännas både tråkigt och vemodigt men sånt är livet. Det är ett stort företag vi jobbar (snart jobbat...)för och omstruktureringar hör till. Tråkigt bara när de drabbar oss och vårt lilla kontor som det gör nu. Vi som har det bästa kontoret med de bästa kollegorna ❤ 
Nu är det bäst jag sover så jag är pigg i morrn. Typ. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar