torsdag 16 maj 2013

Mitten av maj!

Nu var det ett tag sedan det hände nåt här, dagarna räcker liksom inte riktigt till. Med mitt guldfiskminne så kommer jag så klart inte i håg allt vi gjort sen sist jag skrev här men det jag kommer i håg är att vi varit på Tomas Ledin show, weimaranerläger och Brucan :-)
Robert har också kommit många steg närmare att få prova på något han velat göra i många år nu och jag har kommit i gång med löpträning! Det ni är inte dåligt gjort för att vara mig (nu ska jag bara hålla i gång det också...)

 
 
Just nu sitter jag på jobbet och har tagit en tidig lunch. Man blir alltid så hungrig när man sitter i Bengtsfors.. funderar på om jag ska smita i väg lite senare och köpa nåt gott att tugga på :-) Får se vad jag känner för när klockan blir 12. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar