fredag 19 april 2013

Turbo & Rasmus

Plockade av Turbo täcket förut för att borsta av lite päls, hår över allt var det ett tag! Sen kom Rasmus och ville borsta, självklart fick han det! Tror det är första gången han är med och borstar på nån av hästarna... När vi borstat en stund så fick han prova att sitta på Turbo. Första gången Turbo har nån någon sitter på ryggen på honom! (självklart höll jag ordentligt i Rasmus ifall turbo hade fått för sig att gå i väg) Turbo verkade dock inte bry sig speciellt mycket (jag har "hängt" lite försiktigt över ryggen på honom flera gånger för att han ska bli van, jag kan ju inte gärna hoppa upp på honom själv)
Rasmus har suttit på arrogant några gånger tidigare och tyckt det varit både spännande och läskigt, nu tror jag mest att det var spännande!
Är det en liten ryttare vi har tro? Hoppas kan man ju alltid göra men känner mig rätt övertygad om att det är bollsporter som är Rasmus grej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar