onsdag 17 april 2013

Minnen

I helgen läste jag ut den sista boken i serien om Christian Grey, i ett försök att hitta en ny serie att grotta ner mig i gick jag in på bokhandeln i måndags. Ut kom jag med fyra böcker om Cecilia Lund. Efter att ha läst de första sidorna i första boken tröttnade jag och kände att jag inte hade alls lust att läsa den just nu (men istället för att lämna tillbaka dem som jag först tänkte så behåller jag dem och ger dem ett försök längre fram) Istället gick jag in på kontoret för att kolla i bokhyllan om jag kanske hittade nån bok jag kunde läsa igen. Till min förvåning hittar jag en bok jag inte läst alls, inte den typen av bok jag egentligen ville läsa nu men var ju ändå tvungen att ta den med till soffan. Troligtvis var boken med till bb alternativt att jag tänkte läsa den direkt vi kom hem för i boken hittad jag en lapp får förlossningen. Tänk att det kan kännas som i går men samtidigt så långt borta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar