tisdag 19 februari 2013

Vårjacka

Eftersom de enda jackorna jag har förutom vinterjackan är jeansjacka och regnjacka så tycker jag att jag behöver ha en vårjacka...
Nu hittade jag en jacka på lindex som jag tyckte var fin!

 
 
Har funderat på en blå jacka tidigaren och visst var den fin... Men är lite osäker på om jag verkligen tycker det passar med blå jacka till svarta byxor t ex... (ja, jag är lite kinkig när det gäller att matcha färger) och den ljusa var ju också fin! Sen lockar det ju lite extra med ljusa färger nu inför våren! Men sen är det ju den lilla detaljen att ljust kanske inte är så smidigt med två hundar och ett barn. Det var å andra sidan 40 grader maskintvätt på den så det är ju ''bara'' att tvätta...
Får ta mig en tur till lindex och prova den först och främst kanske.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar