torsdag 14 februari 2013

Trött

Jag var duktig och tog med mig kläder och skor för att gå ut och gå nu när jag är på kurs. Igår var jag duktig och gick faktiskt ut en sväng oxå. Tänkte förut att jag skulle göra det i dag igen, speciellt när vi slutade lite tidigare men nu har jag suttit på hotellsängen i två timmar och läst bok och kollat på tv. Har inte det minsta lust att gå ut men visst borde jag... Men då måste jag byta om och sedan byta om igen för att gå ner och äta lite mat. Sen har ju klockan hunnit bli ganska mycket och jag rätt trött. ja ni hör ju. En massa ursäkter för att sitta kvar på rummet och läsa :-)
Tror jag börjar med lite mat nere i restaurangen så får vi se om det blir en lugn promenad för att få frisk luft efter det. Det blir bra!

Mina gossar på sjön i somras :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar