tisdag 19 februari 2013

Lax

Vi gjorde lax till middag idag. Jag fick för mig att det kunde vara gott, trots att jag inte alls är speciellt förtjust i fisk, men det är ju nyttigt att äta fisk ibland.... Det var så klart Rasmus jag tänkte på då, nyttigt för honom med fisk (jag klarar mig bra utan fisk, det har jag gjort hittills iallafall) och även om jag inte äter det själv vill jag ju att Rasmus gör det. Så klart.
Eftersom det är just fisk så kan jag ju inte påstå att jag tyckte det blev jätte gott men det gick att äta. Rasmus däremot verkade tycka det var gott. Han åt upp en hel laxfilé själv (ja, han åt mer lax än jag gjorde...) och när han ätit ungefär halva ser jag att han blundar när han äter och frågar varför?
"det smakar som godis då" svarade han.
Antar att det är ett gott betyg på laxen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar