tisdag 22 januari 2013

Badkläder

Den 9:e mars (tror jag det är) så åker vi till Gran Canaria. Det ska bli riktigt riktigt härligt och jag har börjat räkna ner och planera :-)
Vi har även pratat om detta med Rasmus och sagt att vi ska flyga långt och bada! Han har inte sagt så mycket mer än nickat och sagt ja.
Så när vi handlade julklappar i december så hittade jag dessa badshortsen:
 
 
Frågade honom då om han ville ha sådana när vi skulle flyga långt och bada och det ville han så klart. Sen var det inte något mer prat på det och jag köpte dem inte just då. Tänkte att det är ju länge kvar så vi har ju tid på oss... Nu finns de, som tur e, fortfarande  kvar och jag har spanat in ett par i säffle för häromdagen när Rasmus och Robert låg och läste godnatt saga och de i boken var på en strand och badade och Rasmus sa:
"Pappa, vi ska flyga och bada... då ska jag ha badbyxor med bilar."
Dags att köpa dem med andra ord! Säffle here we come!
 
Å nu längtar jag ännu mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar