tisdag 27 november 2012

Ut i rusket

Tror jag ska ta på mig mina ganska fula termobyxor, min föredetta vita tjocka vinterjacka, de varma goa stallskorna, stoppa babyvakten i fickan och gå ut till ''stallet''. Rasmus och hans prickar de sover sedan länge. Om jag känner mig riktigt motiverad sen när jag kommer ut kanske jag trotsar snöblasket som faller från himlen och longerar Arrogant en sväng också, om inte Rasmus vaknar så klart.

Precis när jag skrivit detta så vaknade Rasmus till och var lite ledsen men somnade ganska snart om igen och nu sover han återigen gott.

Eftersom han redan sovit i några timmar så räknar jag med att det kan bli lite filmtittande med en pigg och vaken Rasmus i natt. Men eftersom han sovit så dåligt de senste nätterna så kan jag inte riktigt med att väcka honom.

1 kommentar:

  1. Hihi åh det är något speciellt med gravida, man ser det ju inte på samma sätt på sig själv även om jag ääälskar magen men jag förstår precis hur du menar! :D

    Kramar och tack!

    SvaraRadera