onsdag 28 november 2012

Tavla

För lite mer än 3 år sedan så köpte vi 6 ramar. 2 lite större och 4 mindre. Tanken var att förstora några kort och sätta upp. Jag satt till och med och sorterade och la kort som kanske skulle få förstoras i en speciell mapp på datorn. Sen tänkte vi att vi skulle vänta tills bebis kom så vi kunde få med han/hon på ett kort oxå. Helt plötsligt hade det gått tre år och jag med min beslutsångest har så klart inte kunnat bestämma vilka kort jag ska förstora och inte.
Nu idag plockade jag fram en av de mindre ramarna och satte in en av teckningarna Rasmus haft med hem från dagis. Ska se till att ta tag i att få kort till de andra oxå nu, nåndag. Kanske skulle kolla på några av de där gamla bilderna jag plockat ut tidigare? Frågan är bara svartvitt eller färg?
Planen för 3 år sedan var svarvita bilder och de jag då tänkt förstora är just svartvita. Nu är jag mer inne på färg... Tuffa beslut!
Jag ångrar såklart att ramarna jag köpte är svarta men det får jag leva med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar