onsdag 21 november 2012

Onsdag

Satte mig i morse och funderade på vad det var jag ville/behövde hinna med i dag på vår lediga dag. Listan blev ganska lång. För en gång skull så insåg jag att det kan bli svårt att hinna med allt och jag tänkte att jag kanske skulle fundera på hur lång tid varje grej tar och sedan vara lite realistisk. Jag menar, även om jag tror att jag kommer vilja skura golvet när jag kommer in från stallet på kvällen och klockan är närmare 21 så vet jag att det sällan är då lusten/orken att städa är som störst. Men när jag började tänka så och planera min dag så insåg jag ju att jag inte kommer hinna med alls så mycket som jag vill. Kan det vara därför jag aldrig tidigare har hunnit med det jag planerat på en dag? Jag tröttnade ganska fort på att planera utan tänkte att det räcker med att jag vet att jag inte hinner med allt. Ungefär samtidigt som jag kom fram till det så ringde hovslagaren och det var dags att gå ut och ta in hästarna. Nu har Arrogant äntligen fått på sig skor, woho!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar