onsdag 21 november 2012

Julbak

Hittade en bild på nätet med knäck, pepparkakor och lussebullar. Mys! Jag har varit ganska mycket negativ tilll att det snart är jul tidigare. Tiden går alldeles för fort och jag har inte haft lust alls till att börja julstöka. Men nu så. Nu börjar jag planera för julstäd och julmys och jag planerar pepparkaksbak och lussebullsbak med Rasmus. Julklappar ska handlas och  julkort ska göras och skickas. Mycket men vill hinna med och jag får nog göra en planering till ;o)
Mitt uppe i allt annat så ska vi ju hinna med att måla i källaren också. Men jag vill nog tro just nu att allt kommer att lösa sig, bara man planerar och strukturerar. Det ska jag börja med nu!

1 kommentar:

  1. Haha!! Ja, det gäller att planera och strukturera, det tror jag med på! Hoppas ni får till källaren som ni vill ha den och så kanske en hundhörna med då. Om de nu går med på det?! =)

    SvaraRadera