lördag 20 oktober 2012

Det var tider det.

Satt och kollade lite bakåt bloggen. 3 år bakåt. Det var den vintern jag var gravid och vi hade då en jätte mysig vana eller vad man ska kalla det. Vi var, kanske inte varje dag men nästan, en sväng til skåpa där vi tillsammans gick med vovvarna. I alla väder. När det kom en massa snö så plogade Robert endel av den vägen vi gick så vi (och många andra i skåpa) kunde fortsätta att gå ut och gå utan att behöva pulsa i snön. Hundarna älskade det. Jag älskade det. Vi var till och med duktiga och gick upp extra tidigt om vi skulle bort över dagen så vi hann med en tur innan vi åkte. Tyvärr får jag säga att vi inte är lika duktiga lägre. Alls. Vi försöker komma ut så ofta som möjligt med iallafall Zacko då han behöver det men det är ändå alldeles för dåligt.
Jag vet varför vi slutade och det är nte jätte konstigt. Det var inte lika smidigt när Rasmus var liten och nyfödd. Sen har vi ingen bra anledning till varför vi inte börjat igen. Vi vill nog gärna skylla på tiden men det är ju egentligen helt fel.
Saknar det gör jag iallafall!


Nu ska jag bege mig ut i regnet och mocka och göra klart inför natten. Sen är det dags att hoppa i duschen och tagga för party :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar