lördag 6 oktober 2012

Sovmorgon!

Vi (Rasmus) vaknade först runt 7 i morse. Men han somnade om och vaknade kvart över 8! Lyx! Sovmorgon var precis vad jag behövde i dag :o)
Det är förresten lite lustigt att sovmorgon är när man får sova till 8 nu för tiden...

Eftersom vi var duktiga och plockade och fixade och dammsög i går så ska vi i dag njuta av en ledig lördag (bortsett från lite disk och tvätt fix, men kan liksom inte helt komma från det...) Tror vi tar en tur till edsmarknan jag och Rasmus :o)
Jag frågade om vi skulle åka karuseller och förväntade mig ett förväntansfullt JAAAA. Men fick i stället en ledsen min och ett "ja tycker inte om det..." så ja, vi får se hur det blir med den biten.

Bilden är från i onsdags när Rasmus hjälpte mig att skura :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar