tisdag 30 oktober 2012

Duktig kille :o)

Rasmus sitter på sin lilla stol vid vardagsrumsbordet och äter kelloggs. Torra kelloggs som han äter med händerna i stället för sked... Mjölken har han i glas bredvid. Det funkar det med, tydligen. Nackdelen är att det blir endel kelloggs på golvet. Ganska mycket på golvet om jag ska vara ärlig. Fördelen är att Rasmus tycker det är kul att dammsuga och sköter detta själv. Allt han behövde var lite hjälp med att lyfta fram dammsugaren.

För en vecka sedan vid denna tiden så var jag precis framme vid hotellet där kursen skulle vara. Även om det var kul så är det rätt skönt att sitta i soffan här hemma med Rasmus.

Nu ska jag ta med junior och borsta tänderna sen ska jag försöka få honom i säng. Tror jag satsar på en lugn tidig kväll för egen del oxå, efter stallet då såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar