måndag 8 oktober 2012

Det blev inte som jag tänkt mig...

...i dag heller.
Hade tänkt vara på jobbet vid 7.00, 7.35 vaknar jag av att en kollega ringer. *suck*
Skulle ha varit till Karlstad på möte, istället fick jag åka hem och fånga in ett styck shettis som tyckte gräser var grönare på andra sidan... klandrar honom inte. Han hade ju helt rätt.

Finns det något mer frustrerande när man är stressad?? Tror inte det...
Grönbete...

Infångar och på väg till hagen igen. Bushäst!

Det ''roliga'' i det hela var att mitt i all stress i morse funderade jag på att inte sätta på strömmen, tänkte att det kanske går bra ändå? Men sen fick jag för mig att detta var en sån bra rymmardag och att Turbo skulle tycka det han också så jag satte trots allt på strömmen. Men någonstans från mellan aggregatet och rymningsplatsen så förvinner strömmen...

1 kommentar: