måndag 3 september 2012

Fjäll

Jag har massa bilder. Massa bilder på stenar och fjäll. Tyvärr inte så många på Zacko in action. Hade väl lite fullt upp med att titta när det var tillfälle och glömde lite bort kameran, orutin!Ibland han vi dock knappt med det heller...(titta alltså) ;o)




Det var sånt där riktigt kanon väder på lördag morgon när vi begav oss ut på evighetsvandringen på fjällen ;)






I fall man skulle bli osäker på vart man ska så fanns det faktiskt lite skyltar!






Ungefär här undar jag lite vad jag gett mig in på. När jag inser att vi ska dit upp. Det syns ju lång väg att det är 1: långt att gå och 2. lutar myyycket uppåt!




Väl där uppe var det ändå värt det. Fortfaranade långt att gå men helt ok när man står där uppe och kollar ner.


För övrigt har jag i dag bland annat fått ''stryk'' av en drake, det ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar