tisdag 21 augusti 2012

Spöke

I helgen kom Rasmus in till oss på morgonen och sa att det var ett spöke på hans rum och att det var läskigt. Själv tyckte jag det var lite lustigt och undrade vart han fått det i från samtidigt som jag inte ville göra för stor grej av det. På kvällen var det tillbaka och har varit varje kväll sedan dess. Har försökt säga att det är ett snällt spöke, att spöket har gått hem och lagt sig eller att det bara är borta. Att det inte finns där. Men Rasmus vill inte riktigt tro mig. Han tycker det är läskigt, säger att han är rädd och vill ha taklampan tänd om man inte ligger bredvid honom.
Själv börjar jag redan bli trött på dessa spöken och hoppas de snart drar vidare...(alternativt att Rasmus slutar skylla på spöken för att slippa sova)

Nu ska jag fortsätta plugga!

Morgonmys med välling i mamma och pappas säng nu i helgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar