tisdag 6 mars 2012

Såstaholm

Sitter just nu på såstaholmslott och väntar på att klockan ska bli 19 och middagen ska serveras. Utbildning är det som gäller. Kort utbildning dock och i morrn är det redan dags att åka hem. (kom hit i går kväll)
Kan väl inte påstå att jag känner mig mkt för pigg just nu, trots att jag faktiskt inte gick upp tidigt i morse. Men en hel dag med massa information tar på krafterna, tydligen.
Har lagt mycket tid på att känner mig vilsen också. Först i går väll när jag kom till Stockholm centralstation och inte hittade it till taxin. Lyckat. Sedan när jag kom hit ut, stället var så gott som öde då det var stängt och jag som trodde att det var ett hus blev lite förvirrad när det var en sisådär 5-7 hus. Vilket ska jag bo i?? Var håt jag in?! Hittade till slut rätt och allt var frid och fröjd. Tills i morse när jag skulle hitta till frukosten...hittade in och gick sedan fel :p frukost fick jag iallafall.

Det här dagarna är det alltså Robert som har ensamt ansvar där hemma. Är inte speciell orolig. Största utmaningen är helt klart mockningen till hästarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar