torsdag 29 mars 2012

I morrn gäller det!

Dags för tenta i morrn. Som vanligt inte redo. Som vanligt lite tentaångest. Denna gången lite extra sur på mig själv då jag pluggat alldeles för lite, och det är inte bara något jag säger. Kan nog nästan räkna tiden. Tänker dock inte göra det. Vi får se hur det går i morrn med andra ord. Räknar inte med så mycket. Ska försöka att inte bli beskviken om det går åt skogen. När jag tänker efter kanske jag till och med ska räkna med att det går pipsvängen för att inte bli besviken. Men i såfall efter tentan så klart. Fram tills dess lever hoppet!

Nu ska jag gå ut och mocka till hästarna och ta in dem för kvällen. Sen väntar dusch och det sista lilla plugget, tror jag. Jo, måste kolla några grejer. (Ganska många grejer jag måste kolla men jag får välja några och hoppas på att jag väljer rätt!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar