onsdag 21 mars 2012

Det där med sovmorgon..



Eftersom jag är ledig i dag hade jag sett fram emot sovmorgon. Sovmorgon en småbarnsförälders mått mätt alltså. Jag räknade med att få sova till 7.30 iallafall. Men tji fick jag, kl 6 vaknade Rasmus. Jag blundade lite extra hårt och tänkte han somnar om, han somnar om, han somnar om.... 5 minuter senare hör jag MAAAAAAMMMMMMAA! MAMMA! Bara att gå upp med andra ord. Rasmus var såklart oförskämt pigg så när jag föreslog välling, för att han skulle ligga i sängen och äta den och sedan somna om, så var han väldigt tydlig med att han skulle med och göra välling. Utan att överdriva studsar han in i köket för att sedan galoppera in till pappa i sovrummet och skrika PAPPA! och så fortsatte det. Fullfart hela morgonen och ingen sovmorgon för mig.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar