tisdag 31 januari 2012

Skolarbete..

Lite hastigt och lite lustigt blev det bestämt att Rasmus skulle sova hos mormor och morfar så jag fokusera på skolan. Så nu sitter jag här i soffan med 4 pärmar och två böcker och försöker, med hjälp av telefonen, förstå mig på inlämningen som ska göras. Känner mig lite stressad... Förstår inte och den negativa känslan blir jag irriterad och så låser det sig. Önska att iaf inlämningen och oh-bilderna de lagt ut kunde vara på svenska... Jag måste försöka fortsätta, fortsätta kämpa. Jag måste ju klara kursen.
Men för att bli lite gladare, lite piggare då räcker det att kolla på kort på Rasmus. Min lilla älskling:)
Konstigt att han inte är hemma...

1 kommentar:

  1. SV: Ja, jag håller med. Vit är snyggast, men det lär bli en svart eftersom det blir mer praktiskt. :)

    SvaraRadera