söndag 15 januari 2012

Senast kl 23.

Jag tänkte att jag skulle få lite ordning på livet nu. Inte för att det varit jätte oordning kanske men strukturera upp det lite. Planera skolan ordentligt, och följa planen! Komma i gång att rida Arrogant igen finns oxå med. En annan del i detta är att jag ska försöka komma i säng senast kl 23 varje kväll innan vardag. Jag lyckades i dag men det tar längre tid än man tror att komma i säng. Så många "jag ska bara": lägga fram kläder inför morgondagen. Både till mig och rasmus. Ska bara byta sängkläder, ska bara hänga upp en tvätt, ska bara gå ut med vovvarna, ska bara ta vara på kakorna och bullarna jag bakade förut. På tal om bullarna så hittade jag tidigare i dag en tom bullpåse i hundburen. Jag trodde att hundarna då tagit den påse vi plockat ur när mamma, pappa mfl var här förut och att det alltså inte var så många bullar som "tjuvats" ack så fel jag hade. En full påse med en sisådär 10 bullar hade de festat loss på. Papper och allt slank ner, får vara glad att de lämnade plastpåsen kanske.

Nu ska jag sova. Jobb på schemat i morrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar