lördag 28 januari 2012

Lördag

Robert är i väg på idrottsgalan i kväll så jag och Rasmus har haft lördagsmys med tacos :) Det slår mig titt som tätt att han blir så stor vår gosse! När vi åt tacos förut t ex satt han på en vanlig stol mitt emot mig. Och självklart skulle han ha en egen tortilla (heter det så? Ni vet ett sånt där stort bröd som man fyller med massa gott och viker ihop?? ja, en sån iaf)

Nu har han somnat för kvällen och jag ska gå ut och göra stallet och även passa på att gå ut på kvällskissen med vovvarna. Sedan är det jag som ska slappa i soffan!

I morrn ska jag fortsätta städa... vet inte riktigt hur jag bär mig åt men har städat både i fredags och i dag men är ännu inte klar (idag blev det inte jätte mycket gjort eftersom vi faktiskt var på innebandymatch också...) Men i morrn ska jag bli klar med det sista! Skönt! säger jag redan nu...

Nej, Stallet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar